+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel RŮŽE Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 232 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    88%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    85%
  • Poměr cena/kvalita

    78%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 19.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
0 %
  • Nádherná atmosféra starých časů, příjemný a vstřícný personál, výzdoba obrazy, gobelíny a soškami , vše vytvářející nezapomenutelný zážitek

  • bez připomínek

Personál
0
Služby
0
Čistota
0
Pohodlí
0
Cena/kvalita
0

Andrea Tamášová

skupina přátel, 21.9.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
32 %
  • Služby absolútne na nízkej úrovni, v hoteli a na izbách bola zima. Personál nerozumel otázkam a odpovediam. No čo čakáte ak zamestnávate Ukrajincov a Filipinčanov. Sauna za poplatok, kde bolo 40 stupňov. Som veľmi sklamaný.

Personál
2
Služby
2
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2

Josef

jednotlivec, 2.8.2020

Bratislava Slovensko

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Dobrý deň. Mal som rezervovanú izbu s poznámkou Manželská posteľ. Na izbe č. 126. ktorú ste nám pridelili, boli spojené dve postele, ktoré mali medzi matracami vysokú výplň, na ktorej sa nedalo ani len ležať a nieto spať. Čím nebola splnená moja požiadavka.V kúpelni bol stále zápach vychádzajúci z odtokovej guličky umiestnená na zemi medzi umývadlom a vaňou. Vo vani nefunguje vyzdvihnutie uzáveru mechanizmom. V kúpelni je kľučka na dverách tak tesne, že sú tam stopy po nechtoch hostí, čo chceli kľučkou zatvárať a otvárať dvere. Medzi kľučku a dvere sa nevmestí ani detský prst. Moja pani si tam zlomila dva nechty a zadrelo jej drevo pod necht. Výhľad z izby sme mali na múr susediacej budovy. V kategórii v ktorej je Váš hotel zaradený, je štandartné, že sa v kúpelni dodáva kúpelková kozmetika a odličovacie tampóny. Na našu izbu sa akosi zabudlo počas celého pobytu. V pánskej sprche pri bazéne by hygiena okamžite konala. V dnešnej dobe je bežné, že súčasťou takéhoto hotele je biliardový stôl, šípky...Batožinový vozík sa nevmestí do výťahu. To je sen. Osušky na izbách si pamätajú kolaudáciu hotela. Očakávam od Vás kompenzáciu za služby ktoré som si zaplatil na úrovni 5.* no Vaša spoločnosť mi ich nezabezpečila buď vôbec - ako izbu s manželskou postelou, alebo mojej pani spôsobili zranenie ne otrasných dverách v kúpelni. S pozdravom Jozef Vašina

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 7.6.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
40 %
  • hotel by měl mít tak maximálně 3 hvězdičky: na pokoji není kosmetika ani prezuvky klima nefungovalo - v podkroví bylo večer odhadem 27-30C. hotel vypadá jako vybydlený. snídaně byla ubohá, ani freshjuice není k mání. v atriu ještě o půnoci vyhrávala podivná hudba, teprve po intervenci byla vypnuta. ráno v 6.30 mě probudila opět hudba z atria. odhaduji, že se cca 20 let do hotelu neinvestovalo.

Personál
4
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2

Anonym

dospělý pár, 19.6.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
44 %
  • Hotel, pokoje, čistota.

  • Služby-katastrofa. Zavřená restaurace, terasa spíš nefunkční-obsluha přítomna prakticky jen jedno poledne.

Personál
2
Služby
2
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 26.3.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %
  • PERSONAL.KRASNE PROSTORY

  • POKOJ,CENA,UROVEN,HYGIENA,NABYTEK,KOPELNA,NESPLNI STANDARDU 5HVEZD.HOTELU

Personál
10
Služby
8
Čistota
2
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Zdeňka Jan

dospělý pár, 30.4.2016

Kladno Česká republika

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Velmi kladně hodnotím přístup a ochotu paní recepční, která vyhověla mojí žádosti o výměnu malého pokojíku za větší. Bylo to dne 29.4.2016. Velmi profesionální přístup. Ještě jednou děkuji. Dále se nám líbila večeře, která byla součástí balíčku. Obsluhoval nás pan číšník, který byl též velmi milý a pozorný,.

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Jiří

dospělý pár, 16.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %
  • romantická večeře - bramborová polévka + kuřecí řízek ubohost welness centrum na takový hotel slabota na všechno se musíte objednat nebo jste už automaticky objednán i když máte jiný plán. v lobby baru pokud jste něco chtěl k pití musel jste na recepci a nechat si zavolat obsluhu.Ani 15% avízovaná sleva nikde.

Personál
6
Služby
3
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Lenka Zatloukalová

mladý pár, 19.7.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
50 %
  • U pětihvězdičkového hotelu, který si účtuje takové ceny, bych čekala vše na jedničku, ale bohužel tomu tak nebylo. Plíseň v koupelně kolem vany, hučící klimatizace, nedostatek nádobí na snídani. Poměr ceny a kvality rozhodně neodpovídá. Personál je sice snaživý, ale místy možná až "vlezlý" a celkově na mě pobyt moc velký dojem neudělal.

Personál
8
Služby
6
Čistota
3
Pohodlí
6
Cena/kvalita
2

D.

mladý pár, 21.4.2014

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
50 %
  • - čistota dobrá - klid byl naprosto výborný (pokoj neměl okna s pohledem na zámek) - přístup personálu dobrý - snídaně dobré, přístup personálu - wellness výborný, přístup paní na wellnesu byl vzorný a byli jsme moc spokojeni

  • - ceny odpovídají hotelu s 5 hvězdami, ale kvalita hotelu s max. 4 hvězdami - na vocheru byla uvedená položka "překvapení na pokoji". Když jsme nic nenašli, tak jsem se připomněli na recepci, ale i to nepomohlo, bohužel... - prezentovaná "romantická tříchodová večeře" byla výsměchem... pokud do jedné místnosti je usazeno 8 párů s výběrem ze dvou jídel (pro člověka jen s mírnými zažívacími potížemi nepoživatelné), tak o romantice nemůže být ani zřetel - stravovali jsme se proto mimo hotel vč. posezení u vína apod.

Personál
5
Služby
2
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
1

Anonym

mladý pár, 7.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Poloha hotelu

  • V rámci voucheru jsme měli mít luxusní romatickou večeři. Bramboračka, pražská šunka či řízek nebo kachna s knedlíkem není luxusní a o romantice v takřka obyčejné jídelně za běžného provozu se nedá hovořit. Zaplacené služby wellnes jsme též neměly možnost využít, pouze v omezené míře, z důvodu nedostatečné kapacity. O nějaké domluvě o kdy a co se nedá ani hovořit. Buď přijdete v tolik a tolik nebo vám to propadne..to byla síla. Hlučnos - extrémní hlučnost v pokoji s názvem "deluxe" během první noci byla nesnesitelná. Kromě ochotného a milého personálu je hotel přeceňován, rozhodně neodpovídá 5 uváděným hvězdičkám v žádné oblasti.

Personál
7
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
1

Jiří

dospělý pár, 28.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
53 %
  • Ochotný personál a skvělá obsluha

  • Vybavení hotelu v poměru k ceně slabé. V ceně byla večeře bez nápoje

Personál
10
Služby
0
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
1

Anonym

dospělý pár, 31.10.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Roman

dospělý pár, 23.8.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Gabriela Nejepsová

jednotlivec, 20.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Přístup a ochota personálu. Pestrost snídaní.

  • Vybavení pokoje neodpovídá 5**** hotelu. čistota a vybavení koupelny neodpovída 5 **** hotelu. Večeře , kterou jsme měli zaplacenu v rámci pobytu byla velmi ošizena a nekvalitní. Servírování nevzlhedné.

Personál
9
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
3

Jan Panc

dospělý pár, 8.1.2023

Most Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Historická část města. Klidné místo. Krásná výzdoba hotelu. Dobrá snídaně.

  • V koupelně nefunkční sprcha. Kohoutek umyvadla se hýbal. Nešly zatáhnout závěsy. Hotel bez restaurace. Drahé parkování.

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
2

Anonym

rodina se staršími dětmi, 9.8.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 4.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Čistota a prostření u snídaně hrozné. Můžeme to posoudit, byli jsme u Vás již mnohokrát. Oběd pouze bufetový( 5 hvězdiček?) a to nám číšník oznámil, že u večeře pro nás nebude místo ( prý je restaurace zarezervována). U večeře bylo více než poloprázdno a místo pro nás bylo. Toto vše je urážející.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Lucie

jednotlivec, 15.2.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
4

Vladimír Hybš

jednotlivec, 5.11.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Chci vyzdvihnout perfektního průvodce Standu Jungwirtha V rámci balíčku perfektní zážitek. Velice příjemný a kvalitní práce. Pro nás největší zážitek tohoto balíčku.

Personál
7
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5
Hotel RŮŽE odpověděl na tuto recenzi.
Vážený kliente,
Děkujeme za vyjádření Vašeho názoru,kterého si velice vážíme.Doufáme,že jste u nás byli spokojeni a citili se zde příjemně.Budeme se těšit na Vaši další,případnou návštěvu.

S pozdravem
Solfronková Markéta
Manager on Duty