+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel RŮŽE Bewertungen

Hotelbewertung

86%
Sehr gut

von 232 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    88%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    85%
  • Preis-Leistungverhältnis

    78%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Tomáš Melichar

Gruppe von Freunden, 16.8.2021

Horní police Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Alexander

Älteres Paar, 5.8.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Dobré snídaně, historická atmosféra, ochotný personál

  • Zarizeni pokoju včetně koupelny je silně za zenitem, chtělo by ho kompletně vyměnit, hotel nezajišťuje room service. Lobby bar nefunguje. V koupelně neni zasuvka , stolek v pokoji je velmi malý, chybí kresilko. Standard je lepší trihvezda.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Ruth

Familie mit kleinen Kindern, 2.8.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
6

Jiří

Familie mit kleinen Kindern, 25.7.2021

Petrovice u Karviné Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Alena

Einzelreisender, 30.6.2021

Liberec Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 24.6.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Ubytování , celé prostředí hotelu se nám velice líbil, personál velmi vstřícný, a také bazén musíme jen chválit, ten jsme využívali každý den. Hlavně chceme poděkovat paní kuchařce, která se starala o dietu mého přítele Petra, byla velice ochotná a milá, i když to určitě nebyla její povinnost starat se o to aby měl přítel každé ráno včerejší pečivo, to právě k té dietě. Ještě jednou paní kuchařce děkujeme.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Marie

Älteres Paar, 13.6.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 4.9.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Vladimír

Älteres Paar, 15.8.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • skvělá poloha hotelu, krásný výhled na město a řeku, výborné snídaně, chutná večeře (1 x), welness - thajská masáž

  • po návratu do hotelu cca v 15.00 hod. jsme zjistili, že pokoj není uklizen, o úklid jsme museli požádat

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 9.8.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Josef

Einzelreisender, 2.8.2020

Bratislava Slovensko

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Dobrý deň. Mal som rezervovanú izbu s poznámkou Manželská posteľ. Na izbe č. 126. ktorú ste nám pridelili, boli spojené dve postele, ktoré mali medzi matracami vysokú výplň, na ktorej sa nedalo ani len ležať a nieto spať. Čím nebola splnená moja požiadavka.V kúpelni bol stále zápach vychádzajúci z odtokovej guličky umiestnená na zemi medzi umývadlom a vaňou. Vo vani nefunguje vyzdvihnutie uzáveru mechanizmom. V kúpelni je kľučka na dverách tak tesne, že sú tam stopy po nechtoch hostí, čo chceli kľučkou zatvárať a otvárať dvere. Medzi kľučku a dvere sa nevmestí ani detský prst. Moja pani si tam zlomila dva nechty a zadrelo jej drevo pod necht. Výhľad z izby sme mali na múr susediacej budovy. V kategórii v ktorej je Váš hotel zaradený, je štandartné, že sa v kúpelni dodáva kúpelková kozmetika a odličovacie tampóny. Na našu izbu sa akosi zabudlo počas celého pobytu. V pánskej sprche pri bazéne by hygiena okamžite konala. V dnešnej dobe je bežné, že súčasťou takéhoto hotele je biliardový stôl, šípky...Batožinový vozík sa nevmestí do výťahu. To je sen. Osušky na izbách si pamätajú kolaudáciu hotela. Očakávam od Vás kompenzáciu za služby ktoré som si zaplatil na úrovni 5.* no Vaša spoločnosť mi ich nezabezpečila buď vôbec - ako izbu s manželskou postelou, alebo mojej pani spôsobili zranenie ne otrasných dverách v kúpelni. S pozdravom Jozef Vašina

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 15.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 12.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 12.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Osobní přístup personálu, skvělá nabídka a sortiment na snídaně, čistota na pokojích

  • -nedostatečná kapacita skříněk ve wellnessu - v panské šatně pouze 6 ks z toho 2 bez klíčku. -parkování vozidla až za Krumlovem - shuttle sice fungoval ale po check out dlouhá doba čekání -rušení nočního klidu hotelovými hosty -parkování poplatek 590 CZK, i když na parkovišti uváděli poplatek 500 CZK na den. Rozdíl asi poplatek za shuttle ? To je ale problém hotelu. - schází zásuvka v koupelně na připojení třeba žehličky na vlasy pro ženy - při sprchování po nastavení teploty se vyskytovaly změny pravděpodobně větším odběrem studené vody v jiných pokojích - nebezpečí opaření - výskyt pavouků v koupelně a na pokoji

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jan Špíšek

Älteres Paar, 12.7.2020

uherský brod Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • velká spokojenost s obsluhujícím personálem

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Pavel Šustáček

Älteres Paar, 10.7.2020

Teplice Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Líbilo se nám všechno.Dobré a botahé snídaně,teplý bazén,velice ochotný a zdvořilý personál.Dobré spaní,odvoz na parkoviště.Prostě vše.Pavel Šustáček a Hana Rickerová

  • Naní co vytknout.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 7.6.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %
  • hotel by měl mít tak maximálně 3 hvězdičky: na pokoji není kosmetika ani prezuvky klima nefungovalo - v podkroví bylo večer odhadem 27-30C. hotel vypadá jako vybydlený. snídaně byla ubohá, ani freshjuice není k mání. v atriu ještě o půnoci vyhrávala podivná hudba, teprve po intervenci byla vypnuta. ráno v 6.30 mě probudila opět hudba z atria. odhaduji, že se cca 20 let do hotelu neinvestovalo.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
2

Anonym

Älteres Paar, 3.6.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %
  • vrzající poetel

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Miroslava Lédlová

Älteres Paar, 8.12.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Celková spokojenost

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 4.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Čistota a prostření u snídaně hrozné. Můžeme to posoudit, byli jsme u Vás již mnohokrát. Oběd pouze bufetový( 5 hvězdiček?) a to nám číšník oznámil, že u večeře pro nás nebude místo ( prý je restaurace zarezervována). U večeře bylo více než poloprázdno a místo pro nás bylo. Toto vše je urážející.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4