+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel RŮŽE Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 232 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    88%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    85%
  • Poměr cena/kvalita

    78%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Tomáš Melichar

skupina přátel, 16.8.2021

Horní police Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Alexander

dospělý pár, 5.8.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Dobré snídaně, historická atmosféra, ochotný personál

  • Zarizeni pokoju včetně koupelny je silně za zenitem, chtělo by ho kompletně vyměnit, hotel nezajišťuje room service. Lobby bar nefunguje. V koupelně neni zasuvka , stolek v pokoji je velmi malý, chybí kresilko. Standard je lepší trihvezda.

Personál
10
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Ruth

rodina s malými dětmi, 2.8.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Jiří

rodina s malými dětmi, 25.7.2021

Petrovice u Karviné Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Alena

jednotlivec, 30.6.2021

Liberec Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 24.6.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Ubytování , celé prostředí hotelu se nám velice líbil, personál velmi vstřícný, a také bazén musíme jen chválit, ten jsme využívali každý den. Hlavně chceme poděkovat paní kuchařce, která se starala o dietu mého přítele Petra, byla velice ochotná a milá, i když to určitě nebyla její povinnost starat se o to aby měl přítel každé ráno včerejší pečivo, to právě k té dietě. Ještě jednou paní kuchařce děkujeme.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Marie

dospělý pár, 13.6.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 4.9.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Vladimír

dospělý pár, 15.8.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • skvělá poloha hotelu, krásný výhled na město a řeku, výborné snídaně, chutná večeře (1 x), welness - thajská masáž

  • po návratu do hotelu cca v 15.00 hod. jsme zjistili, že pokoj není uklizen, o úklid jsme museli požádat

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

rodina se staršími dětmi, 9.8.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Josef

jednotlivec, 2.8.2020

Bratislava Slovensko

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Dobrý deň. Mal som rezervovanú izbu s poznámkou Manželská posteľ. Na izbe č. 126. ktorú ste nám pridelili, boli spojené dve postele, ktoré mali medzi matracami vysokú výplň, na ktorej sa nedalo ani len ležať a nieto spať. Čím nebola splnená moja požiadavka.V kúpelni bol stále zápach vychádzajúci z odtokovej guličky umiestnená na zemi medzi umývadlom a vaňou. Vo vani nefunguje vyzdvihnutie uzáveru mechanizmom. V kúpelni je kľučka na dverách tak tesne, že sú tam stopy po nechtoch hostí, čo chceli kľučkou zatvárať a otvárať dvere. Medzi kľučku a dvere sa nevmestí ani detský prst. Moja pani si tam zlomila dva nechty a zadrelo jej drevo pod necht. Výhľad z izby sme mali na múr susediacej budovy. V kategórii v ktorej je Váš hotel zaradený, je štandartné, že sa v kúpelni dodáva kúpelková kozmetika a odličovacie tampóny. Na našu izbu sa akosi zabudlo počas celého pobytu. V pánskej sprche pri bazéne by hygiena okamžite konala. V dnešnej dobe je bežné, že súčasťou takéhoto hotele je biliardový stôl, šípky...Batožinový vozík sa nevmestí do výťahu. To je sen. Osušky na izbách si pamätajú kolaudáciu hotela. Očakávam od Vás kompenzáciu za služby ktoré som si zaplatil na úrovni 5.* no Vaša spoločnosť mi ich nezabezpečila buď vôbec - ako izbu s manželskou postelou, alebo mojej pani spôsobili zranenie ne otrasných dverách v kúpelni. S pozdravom Jozef Vašina

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 15.7.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 12.7.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 12.7.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Osobní přístup personálu, skvělá nabídka a sortiment na snídaně, čistota na pokojích

  • -nedostatečná kapacita skříněk ve wellnessu - v panské šatně pouze 6 ks z toho 2 bez klíčku. -parkování vozidla až za Krumlovem - shuttle sice fungoval ale po check out dlouhá doba čekání -rušení nočního klidu hotelovými hosty -parkování poplatek 590 CZK, i když na parkovišti uváděli poplatek 500 CZK na den. Rozdíl asi poplatek za shuttle ? To je ale problém hotelu. - schází zásuvka v koupelně na připojení třeba žehličky na vlasy pro ženy - při sprchování po nastavení teploty se vyskytovaly změny pravděpodobně větším odběrem studené vody v jiných pokojích - nebezpečí opaření - výskyt pavouků v koupelně a na pokoji

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jan Špíšek

dospělý pár, 12.7.2020

uherský brod Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • velká spokojenost s obsluhujícím personálem

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Pavel Šustáček

dospělý pár, 10.7.2020

Teplice Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Líbilo se nám všechno.Dobré a botahé snídaně,teplý bazén,velice ochotný a zdvořilý personál.Dobré spaní,odvoz na parkoviště.Prostě vše.Pavel Šustáček a Hana Rickerová

  • Naní co vytknout.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 7.6.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
40 %
  • hotel by měl mít tak maximálně 3 hvězdičky: na pokoji není kosmetika ani prezuvky klima nefungovalo - v podkroví bylo večer odhadem 27-30C. hotel vypadá jako vybydlený. snídaně byla ubohá, ani freshjuice není k mání. v atriu ještě o půnoci vyhrávala podivná hudba, teprve po intervenci byla vypnuta. ráno v 6.30 mě probudila opět hudba z atria. odhaduji, že se cca 20 let do hotelu neinvestovalo.

Personál
4
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2

Anonym

dospělý pár, 3.6.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • vrzající poetel

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Miroslava Lédlová

dospělý pár, 8.12.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Celková spokojenost

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 4.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Čistota a prostření u snídaně hrozné. Můžeme to posoudit, byli jsme u Vás již mnohokrát. Oběd pouze bufetový( 5 hvězdiček?) a to nám číšník oznámil, že u večeře pro nás nebude místo ( prý je restaurace zarezervována). U večeře bylo více než poloprázdno a místo pro nás bylo. Toto vše je urážející.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4